HWW INOX 1300
HWW INOX 1300 TLS
HWW 4500 INOX
HWW 4400 INOX PLUS
HWW 1000/25 Plus TLS
HWW 1200/25
HWW 3000 INOX
Electropompa HWW 1200/25
De ce să cumperi de la noi?
Oferta de hidrofoare este uriașă in toate magazinele. Dar ce anume face oferta noastră mai bună? Prețul, Calitatea și Dialogul.
Prețul nostru este cel mai mic. Calitatea – Comercializăm doar hidrofoare performante. Dialogul cu clientul de la alegerea hidroforului potrivit cerintelor până la procedurile de depistare a defecțiunilor.
PREȚUL este un detaliu decisiv. Am urmarit atent evoluția prețurilor în căutarea momentului în care fabrica lor a oferit un discount important; Așa se face ca aceste hidrofoare, deși sunt performante tehnologic, de la noi pot fi achiziționate cu cel mai mic preț!
SERVISAREA este un alt detaliu important. Defecțiuni pot apare și în perioada de garanție si după. În cazul semnalării unei probleme, oferim clientului asistență în depistarea cauzei. Dacă hidroforul este trimis la noi la reparat, nu avem nevoie de 15 zile (termenul legal) pentru remedierea problemei; de regulă, EXECUTĂM REPARAȚIA ÎNTR-O SINGURĂ ZI, deoarece nu comandăm piesele, le avem deja în stoc. În cazul în care clientul preferă să vină personal la atelierul nostru, stabilim o programare rapidă si FINALIZĂM REPARAȚIA ÎN DECURSUL A DOAR CÂTEVA ORE.
CONSILIEREA este cel mai important aspect in relația cu clientul. Mulți realizează asta doar după o investiție gresită. Ca sa nu invățați din propriile greșeli, sunați-ne și puneți întrebări chiar înainte de a cumpăra hidroforul! Atunci când au apărut probleme în exploatare, clienții noștri au scutit efort (demontare- montare plus transport hidrofor), importante sume de bani la ateliere, nervi și timp pierdut.. doar prin faptul că le-am indicat prin telefon care sunt pașii de urmat, cum să identifice cauza și au mers la fix- în peste 90% din cazuri și-au remediat singuri problema sub îndrumarea noastră atentă!
Consilierea este recomandată înainte de achiziția hidroforului. “Caut un hidrofor pentru apă potabilă. Cum trebuie să fie carcasa pompei – de fontă, de plastic sau de inox?” sau “Casa mea are două etaje, cam ce putere trebuie să aibă motorul?” sau “Am citit in manual că poate realiza o sucțiune de la maxim 9 metri vertical, dar eu am 4 metri în jos până la luciul apei și mai am încă 12 metri orizontal până la casă – se încadrează?” sau “Vecinul meu se plânge că i se oprește dușul cam două secunde de fiecare dată când pornește motorul- eu caut un model care să nu-mi facă asta” sau ”Chiar dacă la mine luciul apei e la 5 metri, mi-a zis instalatorul să cumpar un hidrofor cu ejector ca sa aibă putere” ș.a.m.d. Noi putem răspunde la orice întrebare.
Consilierea poate continua cu montarea hidroforului: “Știți, căminul e foarte îngust, nu prea am loc să intru” sau ”Nu am betonat fundul căminului pentru ca la nevoie să se scurgă apa” sau ”Am montat filtrul pe refulare pentru a beneficia de apă potabilă” sau “De ce curentează apa?” sau “De ce mi-a pus robinet pe absorbție?” sau ”Am săpat căminul hidroforului la baza puțului – la 20m de casă. De când l-am legat la curent, îmi pâlpâie lumina când pornește motorul sau ”Este normal să am două supape de sens montate pe hidrofor? ” ș.a.m.d. Noi avem soluții și putem face recomandări corecte.
Consilierea e apreciată unanim când apar problemele: “Încarcă mai greu, durează muuult incărcarea” sau “Nu face presiune mai mare de 2!” sau “Degeaba bag aer in rezervor, manometrul hidroforului nu indică nimic!” sau “Hidroforul meu funcționeaza continuu” sau “Îl aud cum pornește singur noaptea, fără să existe consumator” sau “Hidroforul meu țăcăne” sau “Motorul funcționează doar cât timp țin robinetul deschis” ș.a.m.d.
Atunci când mergeți la un magazin și expuneți problemele tehnice întâlnite acasă – oricât de amabil ar fi băiatul de la raionul cu hidrofoare -NU va putea oferi rezolvări. Și este normal. Nici instalatorii nu știu, chiar dacă ei sustin totdeauna altceva.
Sunt puțini cei care pot consilia corect; sunt și mai puțini cei amabili. Un lucru este sigur: Noi avem și oferim cu amabilitate toate răspunsurile referitoare la exploatarea unui hidrofor in gospodărie. Sunați-ne, ne facem timp cu plăcere. Vă garantăm o experiență plăcută.
ACORDĂM CLIENȚILOR NOȘTRI CONSILIERE PE ÎNTREAGA VIAȚĂ TEHNICĂ A HIDROFORULUI CUMPĂRAT DE LA NOI.
Pentru cei care cumpără doar piese, consilierea poate consta în explicarea procedurilor corecte de demontare / montare, astfel încât să evite noi stricăciuni.
Pe hidrofoarele cumpărate de la noi găsiți acest sticker:
Gândiți-vă puțin, mai știți vreo firmă de hidrofoare care măcar să răspundă la telefon duminica? Dar să mai și consilieze?
PIESELE DE SCHIMB reprezintă seriozitatea fabricantului. Firma T.I.P. garantează piese de schimb 10 ani de la cumpărarea hidroforului! Deoarece ei vând continuu aceleași modele de foarte mulți ani, piesele au fost și vor fi disponibile încă mult timp de acum înainte. Deja ei au asigurat continuu piese de cam 20 ani. Noi am primit comenzi de piese pentru hidrofoare T.I.P. cumpărate acum 15 și chiar 17 ani! Rețineți, este foarte important: după atâția ani, au găsit piese! LA T.I.P. SE POATE!
La noi la atelier vin persoane care solicită piese pentru diverse mărci de hidrofor sperând să se potrivească. Lipsa unei singure piese face utilajul inutil! Evitați această situație! Cumpărați hidroforul de la o firmă care-și respectă clienții!
PROBA LA APĂ ÎNAINTEA VÂNZARII reprezintă probabil cel mai mare atuu al magazinului nostru. Ca să fie clar, la magazinul nostru – dacă clientul este prezent – asistă la proba la apă a utilajului pe care îl cumpără! Ajustăm presiunea la valoarea dorită de client, prezentăm clientului debitul și comportarea utilajului în sarcină, oferim detalii despre amorsarea corectă, despre menținerea presiunii de aer și despre cum se verifică etanșeitatea presetupei.
Absolut orice hidrofor vândut de noi beneficiază de proba la apă, chiar și în situația în care cumpărătorul nu este prezent.
GARANȚIA de conformitate este doi ani, dar puteți alege o garanție extinsă până la cinci ani. Orice problemă tehnică ar apare în perioada de garanție- cade în sarcina noastră. Iar dacă va fi necesar să trimiteți utilajul la noi, transportul va fi tot în sarcina noastră. Clientul are doar îndatorirea de a citi și aplica recomandările existente în Certificatul de Garanție. Vă recomandăm sa păstrați Certificatul de Garanție si Factura pe întreaga viață tehnică a utilajului.
POSTGARANȚIA constituie o perioadă importantă din viața tehnică a utilajului. Garanția durează in general 2 ani, dar Postgaranția se poate întinde si peste 10! Noi rămânem și în această perioadă disponibili cu piese de schimb si tehnicieni competenți – care fie execută o reparație, fie consiliază telefonic clientul explicând Pas-cu-Pas cum să depisteze cauza defecțiunii sau cum să-și facă singur reparația.
RECICLAREA reprezintă o noua prioritate in contextul viziunii actuale de ocrotire și salvare a mediului inconjurător. În deplin consens cu Legea 211/2011 privind regimul deșeurilor, dacă la achiziționarea unui hidrofor nou de la noi, îl aduceți pe cel vechi – beneficiați de o reducere de preț. Recomandăm să vă informați înainte și să solicitați telefonic detalii despre această reducere.
Vă sugerăm să ne contactați telefonic. O veți cunoaște pe IRIS, tehniciana noastră care poate răspunde la toate întrebările legate de exploatarea corectă a hidroforului. Noi glumim aici și spunem că ea este Inteligența noastră Artificială. Dacă sunați, vă convingeți. Tot ea poate face și recomandări în alegerea corectă a unui hidrofor. Este pricepută, talentată, amabilă.
Dorim să adaptăm acest sait la nevoile clienților și să-l modificăm pe parcurs ținând cont de sugestiile primite. Vă încurajăm să ne sugerați modificările pe care le considerați potrivite.
Vă mulțumim !